Skip to main content

Hoi,

 

Ik had 6 maanden geleden een probleem gemeld over de verbinding tussen de modem v10a en de twee superwifi2 punten die elke 2 dagen rond 3 uur ‘s nachts groen gaan knipperen en dan pas weer werken na het herstarten van de modem: 

 

Nu was ik vergeten om op de vorige post te reageren maar ik wil nu toch graag kijken voor een permanente oplossing. Ik heb alles meerdere malen al gereset (modem en superwifi punten) en dit is het probleem niet. Ik weet eigenlijk bijna 100% zeker dat dit een bug is in de laatste software versie van de v10a modem in combinatie met twee superwifi 2 punten want dit probleem speelt sinds die laatste update is uitgebracht. 
 

In mijn oudere post had ik wat andere posts gelinkt en bij hen was het opgelost met een nieuwe modem. 
 

Ik zal deze post in de gaten houden en reageren waar nodig tot het opgelost is.

 

Alvast bedankt!
 

John

Hoi,

 

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Ik zou graag een nieuwe modem willen ontvangen zodat dit permanent opgelost is.

 

Ik hoor het graag!

 

John


Hi @John1908, welkom hier. Ik denk graag mee. 

Hoi,

Ik had 6 maanden geleden een probleem gemeld over de verbinding tussen de modem v10a en de twee superwifi2 punten die elke 2 dagen rond 3 uur ‘s nachts groen gaan knipperen en dan pas weer werken na het herstarten van de modem: 

Gaat het hier letterlijk om elke 2 dagen rond 3 uur in de nacht? Verder werken ze goed? En moet je 

Begrijp me niet verkeerd als ik deze vraag stel, je bent er dan zelf bij om dit mee te maken op dat tijdstip? Of moet je ze dan later op de dag resetten? 

 

 

 


Hi @John1908, welkom hier. Ik denk graag mee. 

Hoi,

Ik had 6 maanden geleden een probleem gemeld over de verbinding tussen de modem v10a en de twee superwifi2 punten die elke 2 dagen rond 3 uur ‘s nachts groen gaan knipperen en dan pas weer werken na het herstarten van de modem: 

Gaat het hier letterlijk om elke 2 dagen rond 3 uur in de nacht? Verder werken ze goed? En moet je 

Begrijp me niet verkeerd als ik deze vraag stel, je bent er dan zelf bij om dit mee te maken op dat tijdstip? Of moet je ze dan later op de dag resetten? 

 

 

 

Hoi Alex,

 

Ja, dit klopt want ik heb dit inderdaad zelf bijgehouden omdat ik vaak voor werk nachts nog bezig ben rond 3 uur en in mijn oude post heb ik een aantal andere posts gelinkt waar precies hetzelfde gebeurd met precies de zelfde setup (modem v10a en twee superwifi 2 punten). Ik moet dan de dag erna de gehele modem herstarten om de verbinding met de superwifi punten te herstellen en dit hoort natuurlijk niet. Daarnaast raken apparaten die via wifi verbonden zijn in de war hierdoor en heb hier al meerdere problemen mee gehad. 

 

Bij de andere gebruikers die dit probleem hadden is er een nieuwe modem geplaatst. Kan dit voor ons ook geregeld worden? Je kan me eventueel ook een privé bericht sturen om het verder te bespreken.

 

De wifi punten werken op zichzelf wel goed alleen zoals ik zei is het heel vervelend om elke keer te herstarten en apparaten die met wifi verbonden zijn raken soms in de war. Ik ben zelf ook ICTer en heb echt van alles zelf geprobeerd zoals resetten etc. 

 

Als er een monteur langs moet komen vind ik dit ook goed zolang het maar opgelost wordt.

 

Ik hoor graag wat de vervolgstappen zijn.

 

Bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

John


Duidelijk, laten we bij het begin beginnen. Zou je deze stappen willen volgen zodat we weten dat de SuperWiFi's juist zijn aangesloten? De eerste SuperWiFi is bekabeld aangesloten? 


Reageer