Skip to main content

1 van mijn superwifis heeft een mooi groen lampjebranden. Maar is niet zichtbaar in mijn app of in de browser. Hij staat wel onder niet meer verbonden apparaten. Gereset. Ook mooi groen, maar niet te vinden in het overzicht. Vervolgens uit gedaan, weer aan, gereset en hij knippert paars. vervolgens met het WPS knopje aan de voorkant gekoppeld aan mijn andere wifi punt. Nu lamphe groen en zichtbaar gekoppeld in het overzicht aanmijn anderen wifipunt. Maar geen enkel device koppeld aan dit nieuwe wifipunt. Terwijl op een andere locatie staat.KPN box 14 met twee superwifipunten.

Vreemd ​@impulsia. Hoe is de SuperWifi verbonden dan met de Box 14, bekabeld? Ik zou anders de hele keten vanaf het modem een resetten. 

Hoi Remco, bedankt voor het reageren. De superwifi is draadloos verbonden met de Box14. Nadat die was toegevoegd via een kabel. Ik heb hem nu toegevoegd met de wps knop aan de voorkant met de andere superwifi. Hij is dan in de topologie zichtbaar connected and de andere superwifi en groen brandend lampje. Echter, geen enkel apparaat connect aan die superwifi. plus ik kreeg ineens wifi connectie errors op de smart tv in dezelfde ruimte. Dus nu is hij weer uitgezet en alles werkt, zonder de falende superwifi.

ik ga jou reset eens proberen :)

Je moet niet de WPS knop gebruiken om te koppelen volgens mij. Want dan krijg je geen goede MESH werking.

ik ga jou reset eens proberen :)

Ik ben even benieuwd, is het nog gelukt?

Reageer