Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem als hier vermeld. KPN geeft advies het apparaatje dichter bij iets te zetten, bij wat?

Apparaat staat bij ons op de overloop. 

Admin: afgesplitst van originele topic

Hoi @AnJj. Welkom op het KPN Forum! Ik denk dat er wordt bedoelt, dichter bij een andere Wifi versterker. Knippert het lampje snel of langzaam groen?

 


Hallo Vikash van KPN, als ik de wifiversterker bij dichterbij een andere versterker moet zetten dan moet ik de stekker er uittrekken, is dat de bedoeling?

Het lichtje knippert snel groen.

 

 


Het lichtje knippert snel groen.

Blijft die dat doen? Want ... net na het aanzetten is dat normaal. Maar na een poosje hoort die daar mee te stoppen.

Is de versterker nu met een utp-kabel verbonden? 


 Hoi Nick83,

 

alles is 1,5 jaar geleden geïnstalleerd door KPN. Alles werkte helemaal naar wens. Plots, zonder iets gewijzigd te hebben, gaat die ene wifi versterker groen knipperen (snel knipperen). 

Of de box aan UTP kabel is aangesloten? Ik heb geen flauw idee. Ik denk/hoop dat KPN monteur 1,5 jaar geleden de beste manier van aansluiten heeft gekozen? 


Ik heb de wifiversterker uit de stopcontact gehaald en naar beneden gelopen en vlakbij een andere wifiversterker aangezet. Na opstart bleef groene lamp aan. Vervolgens weer teruggeplaatst op de overloop en het lampje straalt nu oranje kleur uit (knippert niet).


Dan is de afstand te groot of het signaal te zwak wat daar nog van over is op de overloop voor de Wifi versterker of andere factoren die storen zoals druk kanaal of teveel wifi signalen van buren indien mogelijk sluit bedraad aan dan sluit je invloeden van buitenaf uit