Skip to main content

goedemiddag, mijn wifi doet het niet. Na resetten expedia box v10, knippert wifi lampje wel, maar de super wifi (extra ronde kpn apparaat) blijft rood

Mijn superwifi's doen het niet. Heb al gereset etc, maar blijven rood.

Admin: samengevoegd met reeds eerder aangemaakt topic

 


Hallo @CarBriSchul,

Je hebt een dubbel topic lopen. 

goedemiddag, mijn wifi doet het niet. Na resetten expedia box v10, knippert wifi lampje wel, maar de super wifi (extra ronde kpn apparaat) blijft rood

Is er wel minimaal één superwifi punt nog steeds verbonden aan het modem? Zou je de punten ook eens willen resetten door een puntig voorwerp in het resetgaatje te drukken tot het lampje gaat knipperen? Het punt herstart dan enkele keren en als het paarse lampje gaat branden kun je de tweede ook resetten. Daarna kan je met de KPN Thuis app opnieuw de installatie doorlopen. 


Hoi @CarBriSchul en welkom hier op ons forum :)

Is het met de tip van @Chrizziey nog gelukt om de Super wifi punten weer aan de praat te krijgen? Zo niet, laat dit dan vooral weten zodat we verder met je mee kunnen denken. Ik kan je ook alvast adviseren om dit topic eens door te nemen, hier vind je veel handige tips & trucs die je wellicht verder op weg helpen!


Dank voor jullie reacties, inmiddels al verschillende keren contact met Kpn, er bleek een storing gaande. Superwifi nog niet in werking, gaan weer bellen met kpn. 


Dank voor jullie reacties, inmiddels al verschillende keren contact met Kpn, er bleek een storing gaande. Superwifi nog niet in werking, gaan weer bellen met kpn. 

Heb je inmiddels contact gehad met onze helpdesk en hebben jullie het probleem weten te verhelpen @CarBriSchul?