Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Maar eigenlijk best triest dat ik dus eigenlijk genoodzaakt ben om alles weer te herinstalleren met alle elende van dien aangezien bepaalde instellingen onthouden worden en opgeslagen worden. En dat voor een superwifi punt met mesh verbinding. Het einde van het 1 jarige contract is morgen en na 3 jaar lid te zijn geweest bij kpn en al 3 jaar terugkerende wifi problemen ga ik me toch eens bedenken of ik nog wel langer klant wil blijven.

 

Admin: afgesplitst

Hoi @Fam. Goorden, het is altijd vervelend als iets niet werkt zoals je verwacht dat het werkt. Als het lampje op de SuperWifi snel knippert kan je de stappen die op deze pagina worden genoemd proberen:

 


Hoi @Fam. Goorden, het is altijd vervelend als iets niet werkt zoals je verwacht dat het werkt. Als het lampje op de SuperWifi snel knippert kan je de stappen die op deze pagina worden genoemd proberen:

 

Goedenavond Jasper. Na 3 jaar klant te zijn geweest en na 3 jaar meerdere keren onze portie problemen te hebben gehad die we zelf uiteindelijk zelf hebben moeten bekostigen door duren "super" wifi punten te moeten aanschaffen waren we een beetje klaar ermee. We zijn dan ook deze week overgestapt.


@Fam. Goorden ik ben zo vrij om een tip mee te geven die ook van toepassing is bij uw nieuwe provider; zorg voor een goed netwerk in huis. Blijf af van al die draadloze houtje touwtje oplossingen!! Hieronder ziet u hoe het moet.  


Jammer dat je die keuze hebt gemaakt @Fam. Goorden. Voor het netwerk in huis kan het zijn dat er een extra investering nodig is, zoals je merkt. Dat is bij andere providers ook zo. 

Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.