Skip to main content

De witte super wifi doet het niet meer, alles geprobeert samen met helpdesk. Nu krijg ik de mededeling dat ik de zwarte super wifi moet kopen. Lekker bijna 200 euro terwijl ik de andere nog maar.2.5 jaar had. Niet echt blij mee... 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi @Sammy Davies, welkom op het forum! Vervelend dat je SuperWifi het niet meer doet. Het is me alleen niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Kun je wat meer vertellen over hoe de SuperWIfi het niet meer doet. En wat je al geprobeerd hebt?

 

Als het gaat om een rood lampje, of een groen knipperend lampje raad  ik je dit artikel aan:

 


Hoi @Sammy Davies, welkom op het forum! Vervelend dat je SuperWifi het niet meer doet. Het is me alleen niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Kun je wat meer vertellen over hoe de SuperWIfi het niet meer doet. En wat je al geprobeerd hebt?

 

Als het gaat om een rood lampje, of een groen knipperend lampje raad  ik je dit artikel aan:

 

 

goedemorgen,

Er is een monteur geweest die heeft onze modem vernieuwd en 2 nieuwe super WIFI's geplaatst en nu is alles weer helemaal top.

Dus dank aan KPN….

Grt.

Sammy Davies 


Gratis? Nog even de factuur afwachten. Kans is aanwezig dat de SuperWiFi's daar gewoon op staan...


Nick83,

ze zeiden gratis maar zal factuur in de gaten houden als die komt.

thanks.