Goedemiddag,
Ik denk stel de vraag maar zo, want dit forum sterft van vergelijkbare gevallen.
Tijdje terug hebben wij 2x een superwifi ontvangen om het wifi bereik in het hele huis constant te krijgen. Beneden in de meterkast zit een experiabox V10a. Hieraan zit met kabel 1x een wifi versterker verbonden naar de 1e verdieping. Dan naar de zolder hebben we de wifi versterker draadloos gekoppeld zitten aan de bekabelde wifiversterker op de 1e verdieping.
Toen we alles ontvingen sprak het eigenlijk voor zich, en het werkte naar mijn verbazing gelijk goed.
Na een maand of 2 begon het 2e wifi punt op zolder kuren te geven. Geen stabiele verbinding meer, en het lampje wat altijd constant keurig groen was, is nu constant groen aan het knipperen, om na 2 minuten knipperen 20 seconden constant groen te branden, hij popt dan ook in de KPN app op, om vervolgens blauw te blijven knipperen, groen knipperen, tot het groen constant is voor 20 seconden, en dan pleurt de verbinding weer weg en begint het opnieuw met blauw knipperen, groen knipperen, constant groen en… weg, and repeat.
Ik heb de WIFIpunten: Gereset, opnieuw aangesloten, ge-wifi-managed tot ik een ons weeg, dingen bij elkaar gezet, beide opnieuw op de router ingesteld, op elkaar aangesloten, bekabeld aangesloten (wat dan wel weer werkt). Ik weet het niet meer, maar moet me in bedwang houden om die wifi versterker niet gewoon uit mn zolderraam terug naar het KPN hoofdkantoor te gooien in Rotterdam. Ik ben er echt klaar mee. mede omdat het wel gewoon netjes gewerkt heeft en er eigenlijk helemaal niets in het netwerk veranderd is!
dus bij deze; HELP! het werkt niet.