Skip to main content

Vanmorgen was onze wifi slecht en toen mijn man keek, was de super wifi verbonden met de modem en stroom uit. Hij moest naar werk dus ik heb later gekeken of de stroom goed zat. Alles zat goed aangesloten, geen beschadiging in de kabel en toen ik hem aan wilde doen via het knopje, bleef hij uit. Nogmaals ingedrukt en hij stond dus gewoon aan, maar deed niks, geen lampje niks. Wat kan er hier gebeurd zijn?
Volgens klantenservice KPN laatst waren onze Super Wifi's wel verouderd maar zouden ze het nog prima moeten doen. Kan de leeftijd er iets mee te maken hebben?

Hi @Kitten1984, welkom hier. 

Welke SuperWiFi's heb je precies? De witte of de zwarte? Zou je in ieder geval een schone installatie van de SuperWifi punten willen uitvoeren? 

Ik hoor graag van je. 

 

 


@Alex_P We hebben de witte, 2 stuks. Het is niet meer gebeurt, maar hoe bedoel je schone installatie?


Als het niet meer is gebeurd hoef je uiteraard niets te doen. Een schone installatie betekent de versterkers helemaal resetten en opnieuw instellen, zie de link die ik hiervoor ook heb gedeeld. Echter hoef je dat dus niet meer te doen.Â