Skip to main content

Bij mij speelt het probleem al dagen, erg vervelend want ik heb een groot huis waardoor wifi alleen maar op de begane grond werkt,  boven moet ik overschakelen op mobiele data,  kan geen netflix kijken en niet thuis werken. Diverse keren gebeld,  alles gedaan met resets maar kpn meldt aan de telefoon dat ze met een storing te maken hebben in superwifi versterkers en dat ze niet weten hoe lang dat duurt en daar moet ik het maar mee doen. Erg vreemd als je 81 euro per maand betaalt en het systeem functioneert al dagen niet en de aanbieder zegt dat ik geduld moet hebben.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Heb je dit soort dingen in huis? @Nico070 

 


Hallo @Nico070 en welkom op het forum. Ik hoop dat inmiddels alles weer goed werkt! 

Mocht je nog problemen hebben, volg dan vooral de stappen uit het artikel SuperWifi: rood lampje of continu groen knipperend lampje | KPN Community om het probleem op te lossen. En als je een draadloze verbindingsset gebruikt, zoals in het plaatje welke @Joep1965 heeft gedeeld, dan kan het ook heel goed helpen om deze even 60 seconden uit het stopcontact te halen en dan weer terug te plaatsen.