Skip to main content

Sinds 24-03-2022 kpn.

 

De kpn monteur die het installeerde gaf aan dat het verstandig was om de Superwifi punten aan te schaffen om zo ook buiten super internet zou hebben en kon streamen naar de tv.

er werd mij 2 stuks geadviseerd en dat zou voldoende zijn, nou op zijn advies in gegaan en dus twee SWP gekocht.

ik heb zelf de SWP gekoppeld aan het modem met behulp van de App, dat ging helemaal prima.

1 van de SWP op aanraden bij het raam geplaatst en de ander onder het afdak, de google chromekast was gekoppeld dus streaming kon beginnen.

ik vanaf de gsm kpn itv opgestart en het beeld gestreamd naar de tv, dat ging prima. Echter na een kwartier viel geluid en beeld volledig weg, maar dat kwam ook niet meer terug. Het beeld weer gestreamd naar de tv, alleen na een kwartier viel het beeld wederom uit.

het viel mij op dat de SWP groen begon te knipperen, oke nu vanaf het SWP bedraad naar de tv en opnieuw viel alles uit na 15 minuten.

 

de bestaande Delovo set uit de kast gehaald, deze zet het signaal op de 230v stopcontact. Nu prima beeld en geluid, geen haperingen meer gehoord en gezien.

Nu baal ik dus als een stekker dat ik 80€ heb betaald voor de SWP punten die dus niet doen wat aan gegeven is.

 

 

Hoi @HenryT, welkom op ons forum!
Dat is wel even balen zeg! Allereerst wil ik zeggen dat je de superwifipunten altijd nog (binnen 14 dagen na levering) kunt ruilen in de KPN Winkel.

Mocht je ze toch graag nog willen gebruiken of herinstalleren kan ik de onderstaande topics aanraden!