Skip to main content

Ik heb 4 superwifi-punten, waarvan 1 niet bedraad. Juist die ene houdt ermee op (lampje uit). Omwisselen met andere (bedrade) WIFI-punten maakt niets uit. Dit schoteltje start op (na uit en weer inschakelen) en gaat na een minuut groen knipperen (snel) en dan gaat alles uit. Het lijkt erop dat ie kapot is. Medio ‘21 aangeschaft. Wat nu…?

Ik heb 4 superwifi-punten, waarvan 1 niet bedraad. Juist die ene houdt ermee op (lampje uit). Omwisselen met andere (bedrade) WIFI-punten maakt niets uit. Dit schoteltje start op (na uit en weer inschakelen) en gaat na een minuut groen knipperen (snel) en dan gaat alles uit. Het lijkt erop dat ie kapot is. Medio ‘21 aangeschaft. Wat nu…?

Staat niet gewoon het lampje uit? `druk eens kort op de wps knop om te zien of deze weer aangaat of gaat dimmen.


nee, dat is het niet. Het lampje brand in het begin wel, maar gaat na een minuut opstarten spontaan uit en niks doet het dan meer… (dus ook geen netwerkverbinding/WIFI)… 


@NicoTr Welkom op het forum. 

Het lijkt er op dat 1 van je Superwifi punten defect is. Wel ben ik nog benieuwd wat er gebeurt als je het Superwifi punt reset. 

Zie je dan wel dat het lampje een aantal keren rood knippert? En wordt hij hierna ook paars? 

Â