Skip to main content

 

Hallo allemaal!

 

Ik heb een superwifi punt op mijn kamer staan.

Makkelijk, super stabiele en snelle verbinding.

Op 1 dingetje na.

Ik heb ik een hoop smart home apparaten op zolder, hierboven zijn er twee te zien, een led strip en een smart plug in de muur. Deze zitten nog geen meter van het wifipunt af. Alleen verbinden deze apparaten (en een paar andere) zich met het wifipunt beneden. Ook wisselen ze vaak van punt (router beneden, wifipunt 1e verd, wifipunt 2e verd. Dat werkt allemaal erg vertragend.

 

Mijn vraag is nu eigenlijk, kan ik zelf kiezen met welk wifipunt een apparaat zich verbindt?

 

Alvast bedankt!

Nee. Dat kan niet.

Waar is het afdekraampje van het stopcontact? Dit is zo levensgevaarlijk.


 

Hallo allemaal!

 

Ik heb een superwifi punt op mijn kamer staan.

Makkelijk, super stabiele en snelle verbinding.

Op 1 dingetje na.

Ik heb ik een hoop smart home apparaten op zolder, hierboven zijn er twee te zien, een led strip en een smart plug in de muur. Deze zitten nog geen meter van het wifipunt af. Alleen verbinden deze apparaten (en een paar andere) zich met het wifipunt beneden. Ook wisselen ze vaak van punt (router beneden, wifipunt 1e verd, wifipunt 2e verd. Dat werkt allemaal erg vertragend.

 

Mijn vraag is nu eigenlijk, kan ik zelf kiezen met welk wifipunt een apparaat zich verbindt?

 

Alvast bedankt!

Inloggen op de superwifi en extra wifi op 2.4ghz aanzetten en smart spullen op deze nieuwe wifi naam aanmelden.