Skip to main content
Vraag

Superwifi instellingen weg na update

  • 13 September 2024
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Na de update van mijn V12 naar V12.C.24.05.08 gisteren waren al mijn instellingen weg. Vandaag viel de V12 weer uit en resette met een gedeelte van mijn oude instellingen terug. Onaceptabel dat KPN dit zo maar allemaal ongevraagd mag doen en met moeite heb ik vandaag gewerkt om terug te komen naar de oude situatie. Behalve mijn superwifi punt (1x wit). Bekabeld gaat deze na verloop van tijd op groen, maar als deze los is gemaakt wordt alles weer rood. Vanmiddag stond de SW paars te knipperen, maar na groen te geven nog steeds de zelfde situatie.

Harde reset wil niet (knopje reageert niet). IP 192.168.2.151 (wanneer bekabeld) accepteert het password niet. Ik loop dus kortom een beetje uit mijn opties. Iemand een idee?

Bij resetten het knopje zowat wel 20 seconden vast houden.

Als u de witte SuperWiFi's heeft, dan had u helemaal de update op de KPN Box nog niet horen te krijgen. Want dit werkt zo niet goed samen. Het werkt wel. Maar niet draadloos. En u moet de SuperWiFi handmatig instellen. 


Dank je voor je antwoord Nick. Het resetten lukt ook niet na 30s.

Het vreemde is dat tot gisteren de SW wel draadloos werkte. Nu dus niet meer. Betekent dat dat door de update deze SW waardeloos zijn geworden?


Dank je voor je antwoord Nick. Het resetten lukt ook niet na 30s.

Het vreemde is dat tot gisteren de SW wel draadloos werkte. Nu dus niet meer. Betekent dat dat door de update deze SW waardeloos zijn geworden?

Ze werken alleen niet meer draadloos. Maar ze werken nog wel.

Resetten doet u wel met gewoon de stekker in het stopcontact? 


Reageer