Skip to main content

Sinds kort een knp superwifi. Na het volgen van de installatie op de beoogde plek gezet (op zolder). Hij staat rechtboven het modem (2 verdiepingen naar beneden) en rechtboven nog een superwfi (1 verdieping naar beneden). Deze superwifi toont het volgende: 

 

2-3 minuten groen licht -> blauw knipperend licht -> rood licht -> groen knipperend licht -> 2-3 minuten groen licht -> blauw knippered licht .. en zo eindeloos door. 

 

Deze hele volgorde speelt zich constant af in een tijd van zo'n 4 minuten in totaal. Wat kan ik hier aan doen? De superwifi versterkt het wifi signaal dus maar telkens ongeveer 2 minuten, en dan weer 2 minuten niet, en dan weer 2 minuten wel. Enzovoorts.

 

Hoi @Sander Plaggenburg . Jammer dat het nog niet wil vlotten.

We hebben een uitgebreide kennisbank over onze producten. 

https://forum.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134

 

Heb je hier misschien iets aan?

 


Helaas heb ik daar niks kunnen vinden over mijn situatie..


Hallo @Sander Plaggenburg ,

Het lijkt erop dat jouw tweede superWiFi-punt te ver van het modem afstaat. Probeer eens een plek die wat dichterbij is. 


Het dichterbij plaatsen van het wifiversterker is helaas niet mogelijk. Ik woon in een huis met andere mensen.  De 2e verdieping is van mij, en dat is de enige plek waar ik hem kan plaatsen. Op de begane grond staat het modem en op de 1e verdieping staat een andere (hetzelfde model) wifiversterker (van iemand anders). 


Hoi @Sander Plaggenburg . Mag je misschien een kabel trekken? Dan is het probleem opgelost, namelijk.


Reageer