Skip to main content

Wij hebben een superwifi punt altijd op de slaapkamer gehad, werkte tot een paar dagen geleden prima. Nu brandde hij continue rood. Dus verbinding kwijt. Deze gekoppeld met de experia box en via de stappen in de KPN Thuis weer proberen aan te sluiten. Terug gezet naar fabrieksinstellingen en na opstarten gaat hij paars branden. Vervolgens knippert hij 2 keer groen en gaat gewoon groen branden. Hij heeft via ethernet dus contact met de experia box. Als ik de kabel er uit trek is hij meteen rood. Bij het instellen van de superwifi blijft kpn thuis app aangeven dat hij aan het opstarten is en daarna geen superwifi punt gevonden. Wat kan dit zijn?

Hallo @Roeln,

Kan verschillende oorzaken hebben. Meestal kan het zijn dat de dekking toch onvoldoende is. Wat als je hem op een andere plek zet tijdelijk? Veranderd dit dan? 


Bij het direct bedraad aansluiten kan hij hem al niet vinden

 


Als je hem is helemaal ontkoppeld (uitgezonderd de stroom) en dan een reset via het resetgaatje achterop, dan gaat het punt na verloop van tijd een steady paars lampje geven. Als je hem dan nog eens opnieuw koppelt via de thuis app, werkt het dan ook niet?


Nee ik krijg scherm dat hij gaat opstarten en als de cirkel rond is, dan zegt hij geen wifi punt gevonden

 


Nee ik krijg scherm dat hij gaat opstarten en als de cirkel rond is, dan zegt hij geen wifi punt gevonden

 

Zal je is op het modem willen inloggen en daarna willen inloggen op de webpagina van het superwifi punt? Mits die dan bedraad aangesloten is. Dan kun je hem vanaf daar ook een harde reset geven. 
 

 


Dat lukt tot aanmeldscherm, daarna moet ik wachtwoord wijzigen en wat ik ook invul het word niet geaccepteerd


wat ik ook invul ik krijg te zien:

 

De maximale lengte van het wachtwoord is 12 en de minimale lengte is 8, minimaal 1 hoofdletter, minimaal 1 kleine letter, minimaal 1 cijfer, minimaal 1 special karakter.
De volgende speciale karakters zijn toegestaan: ~ ! @ # $ % ^ & * + = < > ?

Nieuw wachtwoord kan niet hetzelfde zijn als standaard wachtwoord!

 

StoLW12!?

 

TesT98!@?

Moet toch voldoen toch?


Daar ben ik ook wel eens mee aan knoeien geweest. De criteria die ze opsommen klopt volgens mij niet. Probeer gewoon wat anders, ik ben er ook uitgekomen. 


Welke ... Experiabox heeft u?


Hoi @Roeln, ben je er nog uit gekomen? 

Als je na een update problemen hebt kan het noodzakelijk zijn alles (inclusief je experiabox) terug te zetten naar de fabrieksinstellingen met het paperclipknopje achterop.


We hebben ook een handig topic over superwifipunten:

Â