Hallo allemaal,
Ik ben de gelukkige bezitter van een v12 box met 3 superwifi punten.sins afgelopen dinsdag staan deze punten op paars rruim een dag.
Hierop kpn gebel met het probleem na de volgende stappen te hebben doorlopen
Wifi punt gereset en geprobeerd opnieuw te installeren echter knipperd deze eerst snel groen daarna een minuut op vast groen daarna langzaam knipperd deze langzaam groen en hierna continu op paars. Hieruit kon ik opmaken dat er een update wordt uitgevoerd.echter wordt het lampje nooit meer continu groen (klaar voor installatie)
Hierbijj komt er ook nog eens bij dat ik niet kon inloggen op het modem v12 deze ook gereset waarna ik er wel weer inkom qifi aangezet etc.
Wederom wifipunt geprobeerd aan te sluiten echter zonder ander resultaat. Nu naar een paar dagen blijkt de modem v12 zich een paar x per dag te herstarten en ook af en toe verbinding met het internet te verliezen
Kpn geeft telefonisch aan dat dit bekend is en even kan duren maar vindt dit niet echt normaal. Is misschien mijn modem ook stuk?
Â
Ik hoop hier dan ook een atwoord/oplossing te krijgen en of er nog meerdere zijn die dit probleem hebben?!
Mvg Richard StavingaÂ
Â
Admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.