Beste,
Sinds een paar weken knipperen mijn KPN Super Wifi punten groen (snel) en op de Experiabox knippert het groene lampje van de wifi langzaam…
We merken op de laptops maar ook op de telefoons dat de wifi niet goed is.
Hoe kan ik dit oplossen?
Beste,
Sinds een paar weken knipperen mijn KPN Super Wifi punten groen (snel) en op de Experiabox knippert het groene lampje van de wifi langzaam…
We merken op de laptops maar ook op de telefoons dat de wifi niet goed is.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi
Dat het lampje op het modem knippert is prima, alleen op de SuperWifi moeten ze gewoon groen branden. Als die snel knippert is die nog een verbinding aan het opbouwen.
Dat blijft zo nadat je ze opnieuw hebt opgestart door de stekker uit het stopcontact te halen?
Als dat zo is, is een schone installatie het meest handige. Installeer je ze even weer als nieuw.
Hallo
Er is nu een speciaal topic gemaakt met tips en oplossingen:
Herstart je SuperWifi door de stekker uit het stopcontact te halen. Laat hem ongeveer 20 seconden eruit en steek hem dan weer in het stopcontact.
In de meeste gevallen is dit voldoende. Nadat de SuperWifi weer stroom heeft zou alles na een paar minuten weer moeten werken.
Als dit toch niet zo is, kijk hieronder wat er bij jou aan de hand is, en volg de stappen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.