Skip to main content

Goedemiddag,

 

Sinds 1 week doet de Superwifi het niet meer…..
Alles gereset… opnieuw geinstalleerd volgens de app.
Gevolg… Superwifi 1 zorgt er wel voor dat Wifi van de experia wordt uitgezet maar neemt niks over.
Gevolgd… punt 2 niet te installeren en daarnaast totaal geen wifi meer.

Wat doe ik fout? heb dit nu al 3x gedaan en elke keer met hetzelfde resultaat. Ook het wisselen van de ene met het andere punt aan de router is ook al gedaan.

 

Groet uit een huis zonder wifi :(

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

En als je de wifi punten nou helemaal niet aansluit? Hoe is je wifi signaal dan, vanuit de V10 zelf? 


@JanIvor Dan is het wifi signaal niet optimaal op de 2e en 3e verdieping.

Stukken minder en zo nu en dan geen signaal

 


Heeft u de v10 of de v10a?


@JanIvor Dan is het wifi signaal niet optimaal op de 2e en 3e verdieping.

Stukken minder en zo nu en dan geen signaal

 

OOké, dat snap ik. Maar er is vlakbij de V10 dan dus wél wifi. Kan u in ieder geval de tekst "groeten uit een huis zonder wifi" weg laten 😉


En inderdaad, de V10 of de V10a?

En welke super wifi? De witte, of de nieuwste, de zwarte "super wifi 2"?


Superwifi 1 zorgt er wel voor dat Wifi van de experia wordt uitgezet maar neemt niks over.

Dat kan. Heeft u een pc of laptop die u bekabeld aan kunt sluiten op de Experiabox? Log dan eens in op de Experiabox via http://192.168.2.254. Lukt dat? Als dit de eerste keer is dat u inlogt, dan gebruikt u geen wachtwoord. Daarna moet u er 1 aanmaken. 


@Joep1965 betreft de V10


@JanIvor Betreft dus de V10 en het zijn de witte super wifi punten

 


@Nick83 inloggen op de experiabox lukt gewoon via een bekabelde pc.
benieuwd welke truc je mij gaat leren om via die optie de Superwifi wel het signaal over te laten nemen. 😃


@Nick83inloggen op de experiabox lukt gewoon via een bekabelde pc.
benieuwd welke truc je mij gaat leren om via die optie de Superwifi wel het signaal over te laten nemen. 😃

 Ja @Nick83 brandt los. 😁


Standaard is de super Wifi te benaderen via 192.168.2.151. Je logt in met admin als gebruikersnaam. Het wachtwoord vind je onderop de super Wifi (web password).

Wellicht heb je hier wat aan.


Hoi @renquist! Is het nog gelukt in te loggen in je Superwifi punt?
We hebben hier ook een verzameltopic over!

 


Nog niet gelukt… maar moet zeggen … moet ook het juiste tijdstip vinden om hiermee aan de slag te gaan . Zoals ik het nu zie moet ik een gehele reset doen vandaar

 


Ah, snap ik. Laat het ons vooral weten hoe het afloopt!