Hallo,
ik heb een vraag over de super WiFi punten. Mijn netwerk heeft een Expedia v10 modem en 2 super WiFi punten op dit moment. Het netwerk werkt goed.
snachts zetten we de super WiFi punten uit, ivm pubers in huis die anders de hele nacht maar online bezig zijn. Smorgens gaan ze automatisch weer aan (via tijdklok. De tijd modus van de WiFi punten werkt niet helaas).
Dit gaat op zich goed en het netwerk is stabiel. Alleen wat me nu opvalt is dat ook het groene wireless lampje op de v10 aan blijft staan. Met andere woorden, de experia box zend ook een WiFi signaal uit. Voorheen was dat niet, omdat de super WiFi punten dit over nemen. Nu lijkt dat dus niet meer het geval. Is hier een reden voor?
Ook met het lampje van de experia aan werkt het netwerk goed, ook de super WiFi punten. Alleen snachts dus nog wel WiFi (niet overal in huis), omdat de experia die nog aan heeft staan. Ook overdag zend de experia een WiFi signaal uit en zie de experia ook als internet punt in de thuis app.
weet iemand waardoor dit wordt veroorzaakt, of dat ik hiervoor iets moet aanpassen?