Skip to main content

Ik heb witte ronde wifi-versterkers. Altijd uitstekend gewerkt, vanochtend ineens een rood lampje op de bekabelde versterker naast het modem en een oranje op het tweede punt. Ik heb alle stappen doorlopen die hier op het forum staan, ik heb de versterkers verwisseld, ik heb alles gereset, ik heb het modem opnieuw opgestart en gereset…. lampje van het eerste punt (welke versterker ik daar ook neerzet) gaat eerst knipperen en wordt dan rood. De wifi op zich werkt nog, alleen dus niet met de versterkers. 

Wat kan ik nog doen?

Hoi @Stoepkrijt, welkom. 

Al veel gedaan dus om het op te lossen, maar nog zonder succes. :(

Heb je toevallig een Draadloze Verbindingsset in gebruik? Zo je die eens van het stroom willen halen zodat die opnieuw kan opstarten. Is het probleem daarna verholpen? 

Zo niet wil ik je een schone installatie van de SuperWifipunten aanraden. 


Hai Bart,

Ik had uiteindelijk toch maar even gebeld met KPN en de enorm behulpzame medewerker daar bedacht dat als beide wifipunten rood zijn als je ze aansluit, het waarschijnlijk aan het snoertje of de poort zou liggen. Hij heeft me een nieuw snoertje gestuurd en het probleem is opgelost! Hoe het oude snoertje kapot heeft kunnen gaan zonder dat iemand eraan heeft gezeten is me een raadsel, maar daar zullen we ons hoofd maar niet meer over breken. 


Gelukkig is het nu opgelost. Dat is fijn. 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling. 

Mocht je nog meer vragen krijgen, laat het dan weten.Â