Skip to main content

Vanwege storing heb ik geprobeerd om de wifi versterker waarmee de TV ontvanger is verbonden te resetten, maar nu blijft het paarse lampje op de WIFI versterker branden.

Op mijn TV krijg ik de melding : geen IP adres van uw modem

Hoe kan ik dit verhelpen?

Hoi @Han871 
Sluit de wifiversterker  even direct op de experiabox aan en laat hem even staan tot het lampje groen wordt.
Zet hem daarna weer terug.


Hallo @Han871! Ik ben blij om te lezen dat je hier om hulp hebt gevraagd en al een tip gekregen hebt! 

Een paars lampje betekent dat de SuperWifi nog de fabrieksinstellingen / geen configuratie heeft. Advies is om dan het KPN SuperWifi punt te herstarten en het aansluitproces opnieuw te doorlopen. Dus eigenlijk de tip van huistijger! :wink:
We hebben een topic KPN SuperWifi installatie en gebruik, goed om eens door te lezen en het kan je helpen om alles weer opnieuw aan te sluiten. 

Is het al gelukt om dit te doen?

Lees het graag!
Ik kan mij voorstellen dat als je TV aangeeft “geen IP adres van uw modem” dat je sneller hulp wenst. Onze klantenservice is ook telefonisch bereikbaar:

Via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.


Het bleek uiteindelijk een storing in het modem.

Resetten lukte (ook) niet en is vervangen.

Tel contact was alleen succesvol nadat ik had aangegeven dat ik storing had meg internet en tv.