Skip to main content

Goedemiddag. Ik denk dat mijn superwifi punt kapot is. Nou lees ik dat je nieuwe kan bestellen als je de wifimanager doorloopt. Maar die blijft elke keer vastzitten. Maar dan loop ik dus de korting mis. 

Kan ik nu helaas niet gebruiken nu wij net even heel moeilijk zitten. 

Wij zijn echt al 10 jaar trouwe klant bij jullie. Zou het mogelijk zijn om die korting te krijgen zonder de manager door te moeten lopen?

Graag hoor ik van jullie

Welkom op het forum @N_elmo. Het is mogelijk dat de Wifi Manager een suggestie geeft om SuperWifi punten te kopen inderdaad, eenmalig. Als je je huidige SuperWifi punten via die weg had, zal je dat aanbod niet nogmaals krijgen. Hoe lang heb je dit SuperWifi punt al? Als het korter dan 2 jaar is kan je ook gebruik maken van garantie.

Laten we eerst nog even terug gaan naar het begin. Waardoor denk je dat het SuperWifi punt kapot is? Wat doet het precies, of juist niet? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?


Hoi, hij deed het weer even, dus het leek niet meer nodig. Maar helaas na gister doet hij het weer niet.

Hij blijft blauw knipperen, en nou willen we proberen alles te resetten en opnieuw te instaleren, maar we krijgen 1 wifi punt geeneens gereset. Hij gaat gewoon weer blauw knipperen🙈


We hebben , na mijn weten nog nooit geen korting gehad op een set, we hebben hem toen gewoon aangeschaft. Ik denk dat dit zo een 4 a 5 jaar geleden is


Welkom op het forum @N_elmo. Het is mogelijk dat de Wifi Manager een suggestie geeft om SuperWifi punten te kopen inderdaad, eenmalig. Als je je huidige SuperWifi punten via die weg had, zal je dat aanbod niet nogmaals krijgen. Hoe lang heb je dit SuperWifi punt al? Als het korter dan 2 jaar is kan je ook gebruik maken van garantie.

Laten we eerst nog even terug gaan naar het begin. Waardoor denk je dat het SuperWifi punt kapot is? Wat doet het precies, of juist niet? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

 

Hierboven heb ik geantwoord. Sorry ben hier helemaal nieuw in dus wist niet hoe het werkte


Hoe doe je de reset van het SuperWifi punt precies? Volg je daarvoor deze stappen: 

Je zegt dat het lampje ‘daarna weer blauw gaat branden', veranderd het lampje tijdens de reset zoals daar is beschreven?