Skip to main content

We hebben een V10a modem met daarbij 3 Super WiFi punten. Deze punten werken niet altijd even lekker. De afgelopen weken ben ik meerdere malen bezig geweest om het weer werkend te krijgen. 
Doorlopen stappen:
Alle 3 verbinden met het modem beneden in de woonkamer. 
Wifipunt 1 aangezet, rest knop ingedrukt gehouden, wachten totdat het lampje groen brandt en daarna hetzelfde metWifipunt 2 & 3 gedaan. 
Wifipunt 3 uitgeschakeld, Wifipunt 2 uitgeschakeld, Wifipunt 1 uitgeschakeld. 
Naar boven met Wifipunt 1 en opnieuw aangezet. Daarna blijft het lampje paars branden. 
Terug naar beneden. De stappen herhaald. Voordat ik Wifipunt 1 uitzet heb ik de netwerk kabel verwijderd. Dit zorgde er voor dat het lampje paars ging branden. 

Daarna de volgende stappen geprobeerd (met alleen wifipunt 1)
Wifipunt niet verbinden met het modem
Reset knop indrukken
Op het moment dat het lampje groen begint te knipperen weer uitgezet
Wifipunt met de modem verbonden / bekabeld
Wifipunt weer aangezet
Wachten totdat het lampje groen blijft branden. 

10 minuten wachten.
Netwerkkabel eruit gehaald
Lampje brandt weer paars

Heeft iemand de gouden tip, zodat ik het vanavond voor eens en voor altijd goed kan regelen en ik niet elke week weer hiermee geconfronteerd wordt?

Hi @Fam. Rakhorst, welkom op het forum. 

Ik zie dat je al op weg was, maar de stappen zijn niet helemaal goed. Zou je op deze manier de SuperWiFi's opnieuw helemaal willen installeren


Hoi @Alex_P , 
Dat zal ik vanavond doen. Ik laat weten hoe het is afgelopen. 
Bedankt voor het reageren. 


Hoi @Alex_P,
Ik ben er gisteren meer dan 1,5 uur zoet mee geweest. Ik heb de stappen doorlopen. Het eindresultaat is dat wifipunt 1 nu  niet meer paars, maar rood brandt. 
Ik ga vandaag bellen met de klantenservice. Hopelijk kunnen zij me er doorheen loodsen en er voor zorgen dat het wordt opgelost. 


Zojuist met de klantenservice gebeld. Lang verhaal kort: er wordt een nieuw(er) modem en 3 nieuwe super wifi punten opgestuurd.