Skip to main content

Beste lezer,

Ik kreeg eerder deze week bericht dat op 9 oktober tussen 1:00 en 7:00 uur er onderhoud zou zijn aan mij netwerk om dit te verbeteren. Toen ik ‘s ochtends op 10 oktober wakker werd brandden de super wifi versterkers beide rood. Ik heb 2 witte ronde versterkers, waarvan eentje in de huiskamer en eentje op de eerste verdieping staan. Deze hebben altijd gewerkt, nu kan ik alleen nog met een kabel van de modem deze aansluiten en dan eentje bij het modem laten staan en de ander op de eerste verdieping. Ik had juist gekozen voor de draadloze oplossing omdat de ethernetkabel-ingangen in het modem simpelweg ontoereikend zijn… als ik nu op zolder een ethernet kabel nodig heb moet ik steeds wisselen… Dit lijkt me niet de bedoeling, zeker omdat er voor het onderhoud dat heeft plaatsgevonden dit altijd werte.

Ik lees dat er meer problemen zijn? Ik heb als modem een zwarte KPN Box 12. 

Dank en groet voor jullie reactie,

Bas

V12 had geen update mogen ontvangen. Oplossing is witte superwifi moet zwarte(nieuwere versie) worden anders werkt de combinatie niet meer. KPN heeft als oplossing om die na te sturen voor een aantal gevallen waar dit is mis is gelopen.


Hi @BasG84, welkom hier!
 

V12 had geen update mogen ontvangen. Oplossing is witte superwifi moet zwarte(nieuwere versie) worden anders werkt de combinatie niet meer. KPN heeft als oplossing om die na te sturen voor een aantal gevallen waar dit is mis is gelopen.


Wat Bruistablet zegt klopt als een bus. We moeten nu dus zorgen dat jij SuperWifi 2 punten krijgt. Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld dus ik ga voor je aan de slag. Je hoort z.s.m. van me.


Beste @Paul_ en @BruisTablet , 

Bedankt voor jullie reacties! Vervelend, maar dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mij “ligt” dat het lampje rood bleef na herhaaldelijk opnieuw installeren. Ik kreeg al bericht van een zending, wacht ik dat even af!

groet, Bas