Skip to main content

Op 12 september heb ik 3 superwifi  2 bestelled en 13 september 2023 heb ik keurig ontvangen na de sms berichtje. Ik heb dan na 2 dagen geprobeerd volgens de handleiding te instelleren en super wifi gaaf geen wifi verbinding alle drie waren rood na ongeveer 1 uur bezig was geen success 
Zondaag 17 heb ik contact opgenomen met kpn telefonisch , ook kon medewerker van Kpn mij niet kunnen helpen en gaaf het door dat we op maandag 18 september moeten we bellen. Nou ging ik weer bellen ik had een manheer aan de lijn die ook ongeveer 1 bezig een op een super wifi verbinden met wifi uiteindelijk zei hij laat effe kabel steeds aan modem hangen ik bel over 30 minutes. Ik heb gewacht toen waren niet gebeld. Volgende dag weer dinsdag 19 september gisteren een vrouw medewerker aan de lijn geeft aan ja ik jou helpen elke  stages ik probeer rustig te blijven omdat ik wil dat het lukken. Ook zon vermoeiend, ik moest eerste etage heen en weer kabels verbinden en toen was niets gelukt alles was gewoon rood. De medewerker zelf vond raar en toen zei zij ik stuur je een nieuwe experiria Bx v10 want dese werkt  en ik bel morgem om weer jou helpen.
Nieuwe experia box gehaald weer zelfde process niets gelukt en mevrouw niets eens gebeld . Ik bel kpn dat ik wil retourneren want hier heb ik niets aan. En opdat moment kpn stuur mij naar dichtbij winkel en by anakomst bij de winkel om de superwifi te leveren , het wordt ook niet geaccepteerd eerst moet het betaald worden zei ze. Ik wordt heen en weer gestuurd ik vind het verschrikkelijk nooit meer iets bestellen hier
Mijn aanzoek ik wil de superwifi RETOURNEREN EN ma de incasso mijn geld terug. Ik zit binnen 14 dagen. 
Helemaal vermoeiend mentale en klantservice so onprofessioneel online en bij de telefoon.
Susan

Wellicht heb je wat aan deze link 

En de wifi van de V1O moet worden uitgezet 


Hallo @Beyon66 

zie onderstaande link over de retourwijzen:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/