Skip to main content

Hallo, ik snap de super wifipunten echt totaal niet. Elke keer branden ze groen en als ik ze dan loskoppel van de modum branden ze weer een paars lampje. Kan iemand hier bij helpen

Hoe lang hang je ze aan het modem? En zijn ze ooit onderdeel van een ander huishouden geweest of zijn het nieuwe punten?

 

mijn advies; reset ze (10x rood knipperen terwijl je de met een paperclip de reset knop inhoudt op de achterkant) 

laat ze een uur bedraad updaten aan het modem

zet ze draadloos weg.

 

Moet het een uur? Nee, je kan ook inloggen en kijken of hij al de juiste software heeft. In principe zou het tien minuutjes moeten duren maar als je lekker een bakkie koffie drinkt en de krant erbij pakt weet je zeker dat ze goed en klaar zijn met updaten.


Hoe lang hang je ze aan het modem? En zijn ze ooit onderdeel van een ander huishouden geweest of zijn het nieuwe punten?

 

mijn advies; reset ze (10x rood knipperen terwijl je de met een paperclip de reset knop inhoudt op de achterkant) 

laat ze een uur bedraad updaten aan het modem

zet ze draadloos weg.

 

Moet het een uur? Nee, je kan ook inloggen en kijken of hij al de juiste software heeft. In principe zou het tien minuutjes moeten duren maar als je lekker een bakkie koffie drinkt en de krant erbij pakt weet je zeker dat ze goed en klaar zijn met updaten.

Hallo, het is mij zelf al wel weer gelukt alleen ik ben er wel 3 uur lang mee bezig geweest. het is erg ingewikkeld. Ik heb de hele modum moeten restten en de 2 versterkers ook en heb alles ook opnieuw in moeten stellen maar het is gelukt.


Heel erg fijn dat het je toch gelukt is @Chachiversace 💪🏼

bedankt dat je het nog even hebt laten weten!