Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem als Willem Klaas, wifi punten retour gestuurd begin november en nog steeds geen geld terug gekregen. Jullie hebben bevestigd de zending te hebben ontvangen maar desondanks nog steeds geen geld. Sinds begin dec heb ik al 6 keer gebeld, waarbij ik meestal min 30 min in de wachthang en dan nog vaak terug moet bellen omdat niemand terug komt op mijn vraag. De twee laatste keren wordt aangegeven dat ik terug gebeld zal worden; dat zou op 28 dec gebeuren en vandaag wordt het weer beloofd. 

Advies hierboven om klantenservice te bellen werkt dus niet, idem chat werkt niet. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Jacozwaan, welkom en bedankt voor je bericht!

Jammer dat jouw retour nog niet verwerkt is en vervelend dat je er zo achteraan moet zitten. Bij het terugsturen van apparatuur is het belangrijk om de informatie per situatie en apparaat aan te houden, anders kan het verwerken van een retour onnodig lang duren. En ik denk dat dit nu het geval is, in jouw situatie. Ben je op basis van het laatste contact teruggebeld?

Zo niet, dan kijk ik graag met je mee: wil je de volgende vragen beantwoorden:

  • Hoe heb je de wifiversterkers besteld: via één van onze winkels, een monteur, via onze klantenservice of via onze Wifi Manager?
  • Naar welk adres heb je de apparatuur teruggestuurd?
  • Kun je een foto van het verzendbewijs uploaden in het topic?
  • Wil jij jouw Forum profiel aanvullen met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt.
    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik met je kan meekijken!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Beste Shyrin,

 

Dank voor je reactie. Het probleem is nog niet opgelost. Ik heb wel een collega gesproken nav een marktonderzoek. Hij gaf aan dat jullie geen goede retour regeling hebben aangegeven. Hierboven lijkt het alsof ik de verkeerde route heb ingeslagen maar ik heb instructies van jullie opgevolgd.

Het probleem is voor mij pas opgelost als ik mijn geld terug heb. Dit schijnt alleen te kunnen bij volgende factuur. Wat opmerkelijk is, immers ik betaalde voor mijn order toch ook los van de maandelijkse factuur.

De retour stromen zouden mi echt aangepast moeten worden, dit gaat jullie veel werk, irritatie opleveren. 

 

 


Ah, ik ging daar wel vanuit omdat ik geen reactie meer heb gehad op mijn vragen. 

Bij al onze bestellingen zit een brief met een verwijzing naar kpn.com/retouren: daar staat alles stap voor stap uitgelegd, duidelijker kan het volgens mij niet. Welke instructies heb je precies opgevolgd? Ik ben daar benieuwd naar, kijken of we daar nog wat mee kunnen.

Als jij de SuperWifi punten besteld hebt via onze klantenservice of Wifimanager, dan heb je daar geen aparte factuur van ontvangen: de eenmalige kosten zijn dan opgeteld bij een maandelijkse factuur. Het creditbedrag krijg je dan op dezelfde manier verrekend: via de maandelijkse factuur.
Is dit nu al geregeld door mijn collega die je gesproken hebt, anders zie ik graag nog een antwoord + ingevuld Forum profiel.

 

Zo niet, dan kijk ik graag met je mee: wil je de volgende vragen beantwoorden:

  • Hoe heb je de wifiversterkers besteld: via één van onze winkels, een monteur, via onze klantenservice of via onze Wifi Manager?
  • Naar welk adres heb je de apparatuur teruggestuurd?
  • Kun je een foto van het verzendbewijs uploaden in het topic?
  • Wil jij jouw Forum profiel aanvullen met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt.
    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik met je kan meekijken!

 


 


retour procedure werd indertijd aangegeven door jullie klantenservice met opsturen verzenddoos etc. 

ik heb geen instructies in de doos ontvangen.

ik weet pas rond 21 jan of het regelt is, immers via de factuur.  zo niet dan zal ik alle gegevens (voor de zoveelste keer, zucht) dan aanleveren zoals je verzoekt


Hopelijk lucht je zucht op!

Dan is dat feedback waar ik wat mee kan: geen handleiding (waar de informatie over het terugsturen in vermeld staat) en verkeerd geïnformeerd door een collega van de klantenservice: geef in intern door.

Het is al 21 januari geweest, dus ik neem aan dat dit februari moet zijn? Ik lees het wel als er nog hulp nodig is!


Dit verhaal komt mij heel bekend voor.

Super wifi via wifi manager ontvangen. Op 5 januari Wifiversterkers retour gestuurd en niets meer gehoord.

Vandaag voor de 3e keer 30 minuten met de klantenservice gebeld. Het zou nu goed moeten gaan.

Ook ik geen handleiding voor retour zenden in de ontvangstdoos, op advies van klantenservice apparatuur retour gezonden.

Factuur februari niets gecrediteerd. Nu maar factuur maart afwachten.

 

 

 


Komt blijkbaar wel vaker voor....