Hallo,
Alweer enkele tijd geleden kreeg ik een modem update. Na deze update stonden mijn (witte) WiFi versterkers op rood.
Na het resetten van de versterkers, modem, en het bekabeld laten voor 30min, 1 uur, 12 uur en uiteindelijk 24 uur. (Na elke stap opnieuw weer opnieuw proberen te verbinden) en telkens weer op “rood”.
Poging tot verbinden via WPS, ook dit mocht niet baten..
In een week tijd meerdere malen met KPN aan de lijn gehangen met en verhaal opnieuw moeten uitleggen en proberen te verbinden maar dit lukte alleen bekabeld.
Op verzoek van de telefoniste naar de winkel gestuurd met mijn wifi versterkers om ze uit te laten lezen. ( dit kunnen ze daar niet doen, dus voor niets daarnaartoe).
Toen kreeg ik het advies om voor €199 maar even nieuwe te kopen en om een monteurbezoek aan te vragen ( met natuurlijk de benodigde kosten. Op de vraag waarom het kon dat het allemaal sinds het modem update niet meer functioneerde kreeg ik het antwoord: puur toeval…
Mijn vraag, zijn er mensen die hier ondertussen al een oplossing voor hebben aangezien ik dit probleem vaker voorbij zie komen op dit forum?
mvg,
Dirk