Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds ongeveer 2 maanden hebben wij problemen met onze Super Wifi punten. Elke paar dagen lijken de Super Wifi punten 's nachts uit te vallen, en wanneer wij 's ochtends wakker worden hebben wij hierdoor geen internet. De lampjes knipperen dan ofwel groen, ofwel staan op rood, en wij moeten deze dan resetten. Dit gebeurt meerdere keren per week.

Voorheen hadden wij dit probleem niet en werkten de Super Wifi punten gewoon naar behoren.

Aangezien wij beiden vanuit thuis werken en daarnaast ons kattenluik is aangesloten op een van de Wifi punten, is dit erg vervelend.

 

Waar kan dit aan liggen plotseling? Kunnen wij hier iets aan doen?

Goedemorgen,

Sinds ongeveer 2 maanden hebben wij problemen met onze Super Wifi punten. Elke paar dagen lijken de Super Wifi punten 's nachts uit te vallen, en wanneer wij 's ochtends wakker worden hebben wij hierdoor geen internet. De lampjes knipperen dan ofwel groen, ofwel staan op rood, en wij moeten deze dan resetten. Dit gebeurt meerdere keren per week.

Voorheen hadden wij dit probleem niet en werkten de Super Wifi punten gewoon naar behoren.

Aangezien wij beiden vanuit thuis werken en daarnaast ons kattenluik is aangesloten op een van de Wifi punten, is dit erg vervelend.

 

Waar kan dit aan liggen plotseling? Kunnen wij hier iets aan doen?

Zijn dit zwarte of witte superwifi,s en is er een v12 of v10a modem bij aangesloten?

Bij zowel zwart als witte superwifi kunt eens proberen om handmatig de wifi op kanaal 36 te zetten in het apparaat. Hier komen geen radar signalen van buitenaf op voor. Misschien dat dit speelt. Bij de witte superwifi is er nog een functie ACS interval. Kunt u eens proberen dit uit te zetten om te zien of het hiermee in verband staat.


Hoi, bedankt voor je reactie!

het zijn zwarte superwifi's en een v10a mode.
Het kanaal op de superwifi omzetten zou ik graag willen proberen, hoe kan ik dit instellen?


@SammyH Dit kan door in te loggen op de SuperWifi. Op onze SuperWifi 2 handleiding kun je stap voor stap vinden hoe je inlogt. 🙂 Als je er eenmaal in zit kun je het kanaal hier aanpassen:


Mocht dat niet helpen, dan raad ik je aan om de SuperWifi punten los te koppelen van je modem, deze te resetten, je modem te resetten en daarna alles weer te installeren en aan te sluiten via de Thuis app. Ik ben benieuwd of het dan wel goed gaat!Â