Skip to main content

Na een update van KPN zijn mijn 2 extra superwifi punten in huis ermee gestopt.

Deze punten zijn geïnstalleerd door een monteur van KPN nadat mijn glasvezelkastje ook nog eens verkeerd geïnstalleerd was. Hij had ook de KPN Thuis app geïnstalleerd op mijn mobiel, met daarin de 2 superwifi punten, en een gastnetwerk.  Deze zijn ook allemaal verdwenen, en mijn extra netwerk bestaat in die app ook niet meer. 

Ik ben al ruim 4 maanden bezig met KPN om dit probleem opgelost te krijgen.  Helaas geen medewerking, geen coulance (Betaal voor internet die ik niet kan gebruiken).. en wijzen alleen op een '’betaalde monteur'’ van €75,- terwijl ik maandelijks al een duur abonnement afneem. Mijn wifi netwerk is volgens KPN gewoon goed.   Alles via de guide ook al geprobeerd (kabels toegestuurd gekregen) en niets werkt. 

Welk modem gebruik je? V10a, Box12? 


Box 12 heb ik, een zwarte.

ook 2 zwarte ronde superwifi punten


Hi @LL LO en welkom op het forum!

Na 4 maanden zou je wel op een oplossing hopen, dus ik ben benieuwd: 

  • Welke softwareversie staat er nu op je modem? 
  • Je zegt dat de SuperWifi punten niks meer doen, ze branden ook niet meer? Of zijn de lampjes bijvoorbeeld rood? 
  • Heb je al een schone installatie van de SuperWifi punten geprobeerd? Zo ja, kun je dan voor de volledigheid toelichten wat je verder al geprobeerd hebt? Dan val ik niet in herhaling. 🙂

Ik ben benieuwd!