Skip to main content

Ik wil mijn superwifi 1 vervangen door super wifi 2 omdat ik via superwifi tv kijk en dit zou beter moeten werken met de superwifi2.

Ik zie dat deze nodes via Bol een stuk goedkoper aangeboden worden dan via KPN klopt dit. Kan ik ze inderdaad bij Bol kopen.

 

Mvgr

Eduard

Heeft u de voor wifi geschikte tv ontvanger? Maw de tv+,box?


Hallo @eduard-w ,

Dat is mogelijk.

Maar via de WiFi-manager kun je ze bij KPN met korting ontvangen. Suggestie : haal dan eerst de SuperWiFi 1 uit jouw systeem en doe dan de WiFi-manager:

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm


De garantie gaat dan ook via de verkoper en niet via KPN.
Zie dat er inmiddels 3 verkopers zijn die deze Superwifi 2 punten aanbieden.
Via marktplaats zijn ze ook te koop.

Zet de Superwifi 1 punten uit (want deze wil je niet meer gebruiken) , start de Wifi Manager en test de wifi snelheid. Mogelijk kan je daarna Superwifi 2 punten kopen met korting.*

Aanvulling: Vergelijkbaar met wat Noordzee in zijn bericht aangeeft.


Bedankt ik ga het nog een keer proberen met de superwifi punten uit. Ik probeerde dat gisteren en toen kwam er geen aanbod.

Ik heb een eerdere tv decoder niet de plus ongeveer arris 5202 d. Die hangt nu achter superwifi 1 dat gaat meestal goed.


Succes @eduard-w ,

Laat je even weten hoe het afloopt met de SuperWifi uit? 


Ik laat het weten. Ik ga het morgen ofzo wel even proberen. Ik zal de superwifi uitzetten en dan de modem een schop geven. En vervolgens de wifi manager proberen. Gisteren wel doorlopen met de wifi punten uit maar toen had ik volgens de manager al super wifi punten. 


Helaas wat ik ook probeer met de wifi manager maar krijg geen aanbieding om de superwifi te bestellen. Alleen de opties zijn bellen en of monteurs afspraak.

Â