Skip to main content

Ik heb twee super wifi punten voor internet op boven etage en beide branden groen, maar ik heb toch geen internet. Niet op mobiel, maar ook niet op laptop en ipad. Heb Experia box en wifi punten al herstart, maar probleem blijft. Voorheen werkte het wel goed.

Hallo @Patricia vd Hut 

 

Welk modem heb je en wat geven de lampjes op het modem aan?

Heb je glasvezel en zo ja, heb je het glasvezel kastje ook even 2 minuten van de stroom gehaald?

Heb je wel een internetverbinding als je de laptop met een netwerkkabel op het modem aansluit?


Hallo GeSp,

 

ik heb een Experiabox V10. Internet werkt wel grwoon in de kamer waar de Experia box staat, alleen niet op één etage hoger. 
ik heb geen glasvezel.


Je hebt minimaal 1 SuperWiFi bekabeld aangesloten op het modem?
Op het V10 modem moet de WiFi uit staan als je SuperWiFi's gebruikt, is het WiFi lampje ook uit op het modem?

Branden de ledjes van de poort waarop de SuperWiFi is aangesloten nog wel?

 

Heb je ook DVS adapters in gebruik? Die werken via het stroomnet maar kunnen ook storen op de SuperWiFi's, als je die hebt kan je die er tijdelijk uithalen en proberen of WiFi dan wel werkt?


Dank! Ik heb de wifi lampjes uitgezet op het modem en nu werken de super wifi punten weer!



Op het V10 modem moet de WiFi uit staan als je SuperWiFi's gebruikt, is het WiFi lampje ook uit op het modem?

 

 

 

Bij het gebruik van Superwifi is bovenstaande wel een belangrijk punt. Zie ook ons kennisbankartikel: KPN Superwifi in combinatie met de KPN Experiabox V10