Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb 1 superwifi die op 1.00.14v2 blijft steken (Primary); mijn andere 2 superwifi punten gebruiken al wel 1.00.21. Het superwifi punt dat niet wil updaten is via een kabel verbonden met de Experiabox V10.

Alle mogelijke stappen heb ik inmiddels al doorlopen zonder resultaat; als ik echter handmatig via de webinterface de software probeer te updaten valt me de volgende regel in het systeem log van het 1.00.14v2 superwifi punt op: “HTTP-Can’t connect to auto upgrade server”

Heeft iemand een idee? 

 

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem: 1 superwifi die op 1.00.14v2 blijft steken (Primary); de andere 2 superwifi punten gebruiken al wel 1.00.21. Experiabox V10.

Alle mogelijke stappen inmiddels al doorlopen; als ik handmatig via de webinterface de software probeer te updaten valt me de volgende regel in het systeem log van het 1.00.14v2 superwifi punt op: “HTTP-Can’t connect to auto upgrade server”

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Dit is een bekend probleem waarvoor nog geen oplossing is. 
https://forum.kpn.com/product-updates/experia-wifi-update-naar-v1-00-41-590322/index3.html?postid=3750#post3750


Dag @VwDt ,

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat KPN toch een manier heeft gevonden om de firmware te updaten, al mijn superwifi punten gebruiken nu 1.00.21!

Ik zal mijn bevinding ook toevoegen aan de thread die je eerder linkte.

 

groet,

jeroen