Skip to main content

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat mijn kpn superwifi punten in storing staan en rood branden. Hebben hier meer mensen last van? De enige manier om dit te verhelpen is om mijn router te resetten en vervolgens ook de punten te resetten en opnieuw in te stellen. Dit is erg omslachtig en niet erg gewenst. 
 

hebben hier nog meer mensen last van en eventueel een oplossing voor?

 

groet Leslie

Hoi @Leslie Gorter, welkom op onze community!
Na een update of als er in de buurt iets verandert zou dit wel eens voor kunnen komen maar het lijkt me niet de bedoeling dat dit steeds terug komt. Hoevaak gebeurt dit ongeveer? Wat voor apparaten en hoe heb je alles aangesloten zitten?

We hebben hier een handig artikel over:


Hoi Thomas, dank je wel voor je reactie. Ik denk dat dit nu de derde keer indien een half jaar tijd. Het punt is ook een beetje dat het niet heel snel is verholpen aangezien dus eerst de modem moet worden gereset en daarna de punten. 
 

ik heb een kpn box 12 en twee witte superwifi punten op de eerste verdieping en zolder staan. Foto’s hieronder. 
 

Ik heb hier nooit last van gehad tot ongeveer een jaar geleden de k toen dit voor het eerst begon. 
 

Groet,

 

Leslie

 

 

 


Wat voor firmware staat er op de kpn box 12 en de SuperWiFi punten. 


Wat voor firmware staat er op de kpn box 12 en de SuperWiFi punten. 

Ik heb geen idee. Ik ben een leek op dit gebied en heb KPN superwifi aangeschaft omdat het makkelijk te installeren zou zijn en er verder niet naar om zou hoeven kijken. 


@Leslie Gorter als je naar het inlogscherm van je experiabox gaat (via 192.168.2.254/  of http://mijnmodem.kpn/) ziet het er dan zo uit of krijg je een ander scherm te zien?

 


Reageer