Skip to main content
Antwoord

Superwifi versterker defect

• November 18, 2023
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Mijn superwifi versterker is kapot, hoe krijg ik een nieuwe? Garantie neem ik aan. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @deWeert ,

Neem het apparaat mee naar een KPN-winkel. Dan wordt het daar beoordeeld. Neem ook het aankoopbewijs mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 19, 2023

Hallo @deWeert ,

Neem het apparaat mee naar een KPN-winkel. Dan wordt het daar beoordeeld. Neem ook het aankoopbewijs mee. 

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • November 19, 2023

Hoe is die kapot dan? Gaat hij niet meer aan?

• Auteur
  • Topper
  • November 19, 2023

Ja hij is kapot. Kan geen verbinding meer krijgen met modem na 100x gereset en procedure gevolgd te hebben. Aub geen discussie of die wel of niet defect is, ik weet wat ik doe. 

• Auteur
  • Topper
  • November 19, 2023

Graag een nieuwe opsturen 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 25, 2023

@deWeert 

Ben je al bij de KPN-winkel geweest voor de omruil? 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @deWeert, welkom! Ik ben ook benieuwd of je bij de winkel bent geweest. Is de stroomadapter niet defect? In dat geval kan je, als het om SuperWifi 1 gaat, ook even bellen met 0800-0402. Voor SuperWifi 2 verwijs ik je naar de winkel. 

• Auteur
  • Topper
  • November 25, 2023

Bellen naar 0800-0402 is echt een geweldige tip, je krijgt alleen een robot en wanneer je niet een Reset wilt uitvoeren wordt de verbinding verbroken. Zo klaar met KPN 🤬

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • November 25, 2023

Bellen naar 0800-0402 is echt een geweldige tip, je krijgt alleen een robot en wanneer je niet een Reset wilt uitvoeren wordt de verbinding verbroken. Zo klaar met KPN 🤬

Spreek in "ik wil een medewerker spreken".