Skip to main content

Hoi,

Sinds enkele dagen merk ik dat het internet thuis slecht is, en na een check bleken mijn 2 Wifiversterker een rood lampje te hebben branden. (oorzaak is mogelijk de spanning die 1x uitgezet is voor de groepenkast vanwege klussen).
 

Nu volg ik de stappen in de KPN THUIS app om de versterkers opnieuw toe te voegen, maar na lang wachten krijg ik de melding dat het niet gelukt is “Geen SuperWifi punt gevonden”.
KPN nummer gebeld en daar werd verteld dat ik ze gelijktijdig aan de Experia box moest hangen, dat heb ik nu gedaan maar dit werkt ook niet. Verbaasd me niets, want je kan ook maar 1 versterker per keer toevoegen volgens de app.

Wat kan ik nog doen? Er werd verteld dat ik naar de KPN winkel kom om ze om te ruilen als het toch niet lukte, maar ik heb het idee dat er iets anders verkeerds is aangezien ze beide anderhalf jaar al goed werken en plotseling niet meer. En onnodig de

Het gaat overigens om de witte wifiversterkers. Van een brand een lampje inmiddels groen (maar zie ik het niet in de app) en bij de ander brand er inmiddels helemaal geen lampje meer.

Alles resetten en helemaal opnieuw beginnen.  Vergeet die app maar want het gaat zonder app ook goed. Welk type modem heb je?


Hoi Joep,

Bedankt voor je reactie. Kan je me vertellen of linken naar een pagina waar staat hoe ik alles kan resetten? En voor de duidelijkheid, ik moet dus zowel de KPN Experia Box 12 en de Wifiversterkers resetten?

Gr


Dag @Dhr.Blooem , op deze link kan je er alles over vinden. Het gaat dan om het stukje "schone installatie". Alleen de wifipunten zou voldoende moeten zijn.


@Joep1965  bedankt! Dit lukte in eerste instantie niet goed, maar vannacht heb ik de SuperWifi punten de hele nacht gekoppeld laten zitten en nu werkt het goed!