Skip to main content

Goedemorgen,

Bij mijn pas geleden afgesloten abonnement zou ik 2 wifipunten ontvangen. Tot nu toe heb ik ze niet ontvangen.

Wanneer kan ik ze verwachten?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Hallo @AdB74 in de regel minimaal 2 weken na de activatie van je abonnement, dit i.v.m. de wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

Succes.

 


Heb het abonnement al sinds afgelopen februari.


Hi Ad, welkom op het forum. 

Als je in februari al bent aangesloten zou je deze al binnen moeten hebben. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. 
 


Gedaan!


Dankjewel voor je gegevens. Ik zie echter dat je niet gebruik heeft gemaakt van de welkomstactie met de gratis Superwifi's, jij hebt namelijk de welkomstactie gekozen van een korting voor de 6 maanden van € 22,50 per maand. 

Dit kun je ook zien op de bevestigingsbrief en e-mail van 9 januari. Verbeter me vooral mocht ik dit verkeerd zien. 


Bedankt voor uw reactie.

Dan heb ik het mogelijk verkeerd gelezen. Ik was in de veronderstelling dat ik eind vorig jaar of januari jl. een flyer heb ontvangen waarin geadverteerd werd met de 6-maanden korting + 2 superwifi's.

Als dat niet het geval is, dan is dat jammer.


Die flyer klopt inderdaad, alleen is het niet en maar of. Helaas, maar die korting is gelukkig ook meegenomen. 🙂