Skip to main content

Sinds een paar dagen zijn we overgestapt naar kpn vanwege de superwifi waarmee je overal in huis supergoede wifi zou hebben. De superwifi werkt echter niet, het lampje brand groen echter geeft deze geen internet af. Wat te doen?

Hi @RoelD1985 en welkom op het forum! Ook welkom bij KPN. 😄

Gek dat het verbinden niet lukt. Wat gebeurt er wanneer je met de wifi probeert te verbinden? Zie je het wifi netwerk helemaal niet of krijg je een foutmelding te zien? 

Heb je de stappen voor installatie en gebruik van de SuperWifi al doorlopen? Daar staan ook tips in voor als het niet werkt. 


Bedankt voor de reactie. Ik krijg een foutmelding te zien. Verbonden zonder wifi. Dit gebeurt alleen indien het apparaat verbinding maakt met de superwifi. 

Ik heb alle stappen doorlopen. 


Hmm, om welk apparaat gaat het dan? Werkt de wifi dan ook alleen op dit apparaat niet, of gaat het op meerdere apparaten in huis mis?


Meerdere apparaten. Sony televisie wifo verbonden zonder internet. Samsung telefoon verbonden zonder internet. 


Check. Wat als je Extra Wifi op de SuperWifi instelt? Kunnen de apparaten hier wel mee verbinden? 

Zo niet, wil je dan ook een schone installatie van het SuperWifi punt uitvoeren? Ik ben benieuwd hoe het dan gaat.


Alles gereset en werkt nu. Bedankt voor de info. 


Super! Graag gedaan. 😄