Skip to main content

Na veel pijn en moeite heb ik 2 maanden geleden mijn superwifi 2 mooi groen. Springen ze vandaag weer op rood? Echt een waardeloos product. Bedraad aansluiten is op dit moment onmogelijk, de eerste superwifi staat op 3 a 4 meter schuin boven de Experia box, houten vloeren stroom kabels in het plafond, geen steen of staal. Ja ik weet het zeker zit namelijk in verbouwing en ik heb op dit moment beneden geen  plafonds en geen vloer (alleen een isolatie vloer op dit moment ) 

 

Hoe komt het toch dat dit product zo instabiel is? Als er al verbinding is dan is de snelheid ook alle kanten op. 
 

Heb spijt van dat ik voor de superwifi heb gekozen. Iemand tips voor betere? 

 

Als u toch aan het verbouwen bent, zorg dan dat u overal buisjes utp kabel in de muren legt met mooie utp wandcontactdozen. Dan kunt u alle SuperWiFi's bekabeld aansluiten. 


De extra buizen staan al de tekening 😋 Twijfel alleen of ik de superwifi ga gebruiken of vervangen door een ander product 

 

misschien ook maar een goedkopere provider … misschien ligt het aan de provider 


De extra buizen staan al de tekening 😋 Twijfel alleen of ik de superwifi ga gebruiken of vervangen door een ander product 

 

misschien ook maar een goedkopere provider … misschien ligt het aan de provider 

@JerryEx wel vreemd en vervelend idd dat ondanks je alles vrij en open hebt zonder 'belemmeringen' ivm verbouwing toch zomaar rood brand. Ik heb sw 1.0 id woonkamer en sw 1.0 id slaapkamer bekabeld en op zolder sw 2.0 draadloos. Dit werkt zonder problemen/storing oid. Misschien toch proberen te bekabels te trekken tijdens de verbouwing en dan aankijken of dit toch verbeterd. In theorie zou dat gewoon goed moeten gaan. Maar goed wie zal het zeggen.. iig Succes!!


Hoi @JerryEx, het is niet normaal dat het lampje vaak rood wordt. Met een bekabelde oplossing beperk je de kans daar op, na de verbouwing kan je daarmee zeker vooruit. Tot dat klaar is kan je de tips die in de Kennisbank worden beschreven proberen:

 


Reageer