Toch maar een vragen. Ik heb zo een zwarte ronde wifipunt waarvan het groene lampje altijd brandde. Ineens gaat het oranje lampje branden. Ik heb denk ik alles geprobeerd. Gereset en de router met dat witte knopje ook gereset en de wifi staat aan op de laptop ik heb Box 12 , nog niet zo heel lang en alle lampjes branden op de router groen. Aan de laptop zit een lankabel en in het stopcontact een adaptor en aan de achterkant een uit/aan knop. Nu had ik best een probleem met het ww van de router , met Admin, n.l. een verticaal streepje, maar ook dat is gelukt want ik kom moeilijk aan de achterkant van de router maar na het verticale streepje ( shift +/) kon ik toch niet inloggen. Maar ik denk dat daar het probleem niet ligt. Nu lees ik her en der dat er een update komt voor die Exp box 12 of is het KPN box 12 dat is me niet duidelijk. Als dat het probleem is wacht ik af, want ik heb een bereik van ongeveer 78 mb en voor downloaden 101 dacht ik. Nu heb ik een robotstofzuiger die wel een wifi netwerk opent maar onbeveiligd maar geen verbinding met internet. Of dat de stoorzender is? Ik heb de verbinding verbroken en hem op “niet onthouden" gezet.
Ik ben 77 jaar en niet zo op de hoogte, maar misschien snap ik uw hulp wel. Niet geschoten ….. met vr.gr.
Wil de Weger/Urk