Skip to main content

Hallo, 

Het kan raar lopen, sinds glasvezel-aansluiting is WiFi bereik in en om het huis dramatisch. Om die reden kwam ik erachter dat mijn TP Link extender RE 450 niet meer werkt. Voorheen ging het goed, ook het connecten via WPS. Allerlei resets geprobeerd, WPS connecten lukt niet meer, het blauwe lampje op de RE450 blijft knipperen ipv continue branden. Zit dit probleem in de KPN Box 12? Waar kan ik de oplossing vinden? 

Hoi @Truus1660 .  Om eerlijk te zijn weet ik niks van TP link maar je zou zo'n apparaat gewoon met een netwerkkabel op een box12 moeten kunnen aansluiten.  En dan is het meestal gewoon plug and play.

Hij zal alleen niet gaan samenwerken met onze wifi. 


Kan je de wifi beveiligingsinstellingen eens als onderstaand instellen en kijken of jouw TP-Link dan wel kan verbinden.

 

Als dat niet werkt, maak dan eens een extra 2.4GHz wifi netwerk aan op de V12 en zet deze op wifi 4 (802.11b/g/'n) en probeer de TP-Link met dat extra 2.4GHz wifi netwerk te verbinden.


Beide geprobeerd, lukt niet. Voorheen ging het met WPS vanzelf. Het lijkt nu of modem en wifi-versterker elkaar in de weg zitten. Extra wifi netwerk 2.4GHz aangemaakt: wordt er steeds uitgegooid. Dus koppelen aan wifi-versterker lukt al helemaal niet. 


Reageer