Skip to main content

Dag, onsĀ  tweede SuperWifi punt tweede punt functioneert ineens niet meer. Experia box V10 gerest, allebei de Superfifipunten aangesloten op draadjes, gewacht tot ze groen brinden, en daarna het tweede punt losgekoppeld, IN de huiskamer ging na een een paar minuten flikkeren het groene lampje rood branen, en vervolgens helemaal uit!


Alle trucs uit de andere threads geprobeerd: niets helpt.

Ik denk dt het punt stuk is. OOK dirtect aan de draad gaat hij na een 10 minuten helemaal uit. (Punt 1 bijft aan de draad bij de router netjes groen branden).

Helaas is het signaalĀ in de kamer zo slecht dat mijn Chromecast het niet meer doet,

Hoe nu verder?Ā 

Groet en dank,Ā Daan

BesteĀ @Annette80Ā , is het probleem opgelost?

BesteĀ @AlexandraĀ ,

ik heb exact hetzelfde probleem. Een schone installatie hielp niet. Toen ik de punten verwisselde, deed punt 1 (degene bij het modem) het helemaal net meer te doen. Dus de oude teruggezte, Schone installatie: punt 1 (bij het modem) werkt goed. Punt 2 na een nacht aan de draad: groen lampje. Van de draad af: heel even groen, paars, geel, en dan rood: Geen verandering. Ik vermoed dus dat punt 2 echt niet goed werkt. Ik ga ermee naar de winkel. Het is nog geen jaar oud.

Met vriendelijke groet, Daan

Ā 

Admin: Reactie afgesplitst en samengevoegd met je eigen topic


@Daan DukĀ Hoi Daan, ik heb je reacties samengevoegd in je eigen topic. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

Ik lees dat jouw SuperWifi niet lekker meer werkt. Goed dat je het aankaart. Heb je ook een Draadloze Verbindingsset thuis? Er lijkt op het moment iets niet lekker te lopen met SuperWifi als je ook zo'n DVS in huis hebt. Als dat het geval is, het kan helpen om je DVS te resetten en opnieuw te verbinden. Verder ben ik benieuwd naar het resultaat, als je langs de KPN Winkel geweest bent.


Beste @AlexandraĀ dank voor je antwoord. Wij hebben inderdaad zo'n set. In de winkel heb ik al een nieuwe set superwifi gekregen. Als punt 1 het weer doet zal ik eerst het DVS resetten volgens je instructies. Vervolgens punt 2. Dank voor je advies. Ik laat weten hoe het is afgelooen. Vraag blijft waarom het ene punt het wel deed, en het andere niet, ook niet na het verwisselen als eerste punt. Even afwachten dus. Groet, DaanĀ 


Beste @AlexandraĀ alles is goed gegaan: nieuwe superwifi aangesloten en de DVS-set volledige gereset. Alles functioneert naar behoren.

Case closed - fijne Kerstdagen toegewenst.
Daan


@Daan DukĀ Fijn om te horen Daan,Ā dankjewel voor de terugkoppeling! En voor jouĀ ook alvast hele fijne feestdagen toegewenstĀ šŸŽ„