Skip to main content

Ook hier hetzelfde met die witte dingen, we hebben twee superwifi punten, een in de hal gekoppeld aan de V10 de 2e staat op de boven verdieping.

Sinds deze week is de 2e wifi oranje, de hal is een open verbinding naar boven.

Resetten of de stekker los werkt even maar het witte schoteltje gaat daarna toch weer op oranje, . 

 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Ook hier hetzelfde met die witte dingen, we hebben twee superwifi punten, een in de hal gekoppeld aan de V10 de 2e staat op de boven verdieping.

Sinds deze week is de 2e wifi oranje, de hal is een open verbinding naar boven.

Resetten of de stekker los werkt even maar het witte schoteltje gaat daarna toch weer op oranje, . 

 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Hoi @norrek, dank voor jouw bericht en excuses voor de late reactie!

Wat is op dit moment de stand van zaken? Heb je de super wifi punten al eens met elkaar omgewisseld? 


Hallo Jan,…… ik heb alles gereset inclusief de router en de Wifispot een andere plaats gegeven, dat bleek even te helpen maar ging iets later toch weer terug naar oranje.

Daarna heb ik de Wifispot op de 2e verdieping toch maar weer teruggezet op de oude plaats en dat gaat nu bijna een week goed.

Of er ergens mogelijk een verstoring is geweest, geen idee.

We blijven het volgen :-)

Groet Ron. 


Hallo Jan,…… ik heb alles gereset inclusief de router en de Wifispot een andere plaats gegeven, dat bleek even te helpen maar ging iets later toch weer terug naar oranje.

Daarna heb ik de Wifispot op de 2e verdieping toch maar weer teruggezet op de oude plaats en dat gaat nu bijna een week goed.

Of er ergens mogelijk een verstoring is geweest, geen idee.

We blijven het volgen :-)

Groet Ron. 

Bedankt voor de terugkoppeling en mooi om te lezen dat alles nu weer goed lijkt te functioneren @norrek :)

Houd het uiteraard wel even in de gaten; mochten de problemen onverhoopt terugkeren laat het dan vooral even weten!