Skip to main content

Hallo KPN forum, 

Het lukt mij niet om een van mijn super wifi punten te updaten. Ik heb alles al meerdere malen gereset, maar dit heeft helaas niets geholpen. Misschien weet iemand hier hoe ik dit probleem kan verhelpen. 
 

met vriendelijke groet,

 

Kees

 

@kees1956, het lijkt erop dat de reset in ieder geval heeft geholpen voor het kunnen zien van het wifipunt, ook aan onze kant. Maar ik zie hier het versienummer van de firmware. Kun je aangeven of hij nog steeds op 2 zit, of zichzelf toch voorzien heeft van de 3-versie? Anders gaan we deze week nog een poging wagen de update te pushen.


@kees1956, het lijkt erop dat de reset in ieder geval heeft geholpen voor het kunnen zien van het wifipunt, ook aan onze kant. Maar ik zie hier het versienummer van de firmware. Kun je aangeven of hij nog steeds op 2 zit, of zichzelf toch voorzien heeft van de 3-versie? Anders gaan we deze week nog een poging wagen de update te pushen.

Beste Erik,

Afgelopen zaterdagnacht vond er volgens mij nog een automatische reset plaats want het primary SW punt is weer veranderd ten opzichte van de reset die ik had gedaan. Helaas is de software versie van het ene punt nog steeds niet geüpdatet.

 

met vriendelijke groet, 

Kees


Deze foto is van vandaag 13-05-24


Dank je, Kees! Gaan we het nog een keer proberen!


Dank je, Kees! Gaan we het nog een keer proberen!

Bedank voor de update, ik zal het verder weer afwachten. Op het moment van schrijven is het wifi punt nog niet geüpdatet  

met vriendelijke groet,

 

Kees


Na meermaals proberen vanuit ons is het niet gelukt om het SuperWifi punt van Kees te updaten. Daarom hebben we deze omgewisseld met een nieuw exemplaar. Waardoor nu alle drie de Wifipunten netjes op 3.00.31 zitten.


Reageer