Skip to main content

Ik heb de experts v10 box en een superwifi versterker van kpn, versterker staat bij de tuindeur en modem ook op dezelfde verdieping, loop ik de tuin in valt mijn WiFi weg terwijl ik nog geen - meter van de versterker afzit. WiFi manager al meerdere malen doorlopen maar geen resultaat. Dit moet toch niet kunnen. Binnen als ik bij de modem zit prima WiFi en snelheid. Wat kan ik nog meer doen.

 

gr Dennis 

Wifi van v10 staat uit?


Gaat dat niet automatisch dan? Net ingelogd in modem en uitgezet maar toen helemaal geen WiFi meer dus restant moeten doen om weer aan te krijgen ha


Restart 


Gaat dat niet automatisch dan? Net ingelogd in modem en uitgezet maar toen helemaal geen WiFi meer dus restant moeten doen om weer aan te krijgen ha

 

Dat geeft wel aan dat de wifi van de v10 en de Superwifi niet overeen komen. Anders had je wifi gehouden.

Is die Superwifi bekabeld aangesloten aan de v10? Of bij installatie eerst een kwartier aangesloten geweest en later draadloos. In beide gevallen, brand het lampje groen?

 

Je gebruikt de thuisapp om in de Superwifi te komen en evt wifi aan te passen.


Ja lampje brande groen. Heb nu experts v10 box gereset en ook de versterker gereset 20 min geleden. Wachtwoord wist ik niet dus moest resetten maar nu geen WiFi meer en de app pakt hem ook niet aangezien er geen WiFi meer is. 
snap er nu niks meer van ha.


Gaat lekker 😄

Zie je geen herkenbare wifinaam in de lijst staan?

Heb je de mogelijkheid bekabeld in te loggen? Dus 192.168.2.254  om in v10 te komen.

192.168.2.151 om in Superwifi te komen, mits die geen ander ip adres heeft gekregen. Anders vind je die in de v10.


Heb de experiabox nu weer gereset dus gewoon internet, ga zo nog een keer de stappen doornemen om de superwifi punten aan te sluiten.


Weer geen WiFi, wel een extra kpn netwerk bij Wi-Fi-netwerken maar heb ik geen ww van. Nu probeer ik in te loggen in de superwifi versterker maar beheerders ww heb ik niet. 
loop ik weer vast.


Fon netwerk zeker?

 

Beheerderswachtwoord is admin password achterop de su


 


Bovenste 2 kpn netwerken zijn erbij gekomen


Die met KPN beginnen? Dat zijn geen typische v10 ssid's, maar van de Box12.

Een standaard V10 ssid begint met H369 


Ja de kpn netwerken zijn van de superwifi denk ik. Ben ik nu mee verbonden heb wachtwoord kunnen vinden door in te loggen in de WiFi punten met de .151 id. En het h369 netwerk is nu weg dat klopt dan neem ik aan? 


Ja dat was de v10, maar die wif staat nu uit neem ik aan. Lampje uit?

Ok dan heb je je wifi naam en wachtwoord. Kun je ook de thuisapp gebruiken evt.

Nu de Superwifi op een goede plek zetten zodat je overal bereik hebt. Je hebt er 1?


Ja heb er 1 (nou 2 maar 1 los en 1 uiteraard verbonden bij modem) die nu bij de tuin staan misschien nog meerdere nodig voor de zolder maar dat ga ik nog even bekijken.

lampje WiFi op modem is nu uit ja. Dus nu alles verbinden via dat kpn adres 

 

dank 


Hoi @Dennis_hlm . Ik heb een beetje meegelezen. Als ik het goed begrijp is het nu gelukt om de wifi via de versterkers te laten lopen?


Ja klopt werkt nu prima vis de WiFi versterkers @Erwin_ .