Geen idee waar ik het mag zoeken in dit overvolle forum.
maar hier het probleem.
op de Experia v10a zitten via lan kabels diverse units en ook twee zwarte WiFi versterkers.
Deze twee kastjes zijn al jaren oud. Vermoedelijk geven ze de geest. De range is 50% van de oude waarde.
Jammer maar zo werken zenders, die dingen slijten. Onlangs even met de KPN online ge-chat. Ze hebben de router ge-update , reset en jawel de WiFi op die kast uit gezet. %#€@&$§£¥ daar hebben we niet ongevraagd. Niets werkte meer in huis. Alle bediening en alarmen off line.
WILLEN JULLIE DAT NOOT MEER DOEN. :-)
Daar zat het probleem dus niet. Het zijnde oude zware versterkers.
De keuze gesteld aan ons is super WiFi maar dan moeten we ff betalen. Dan komt er een onzinnig verkoop verhaal waar ik of Nieman hier geen interesse in heeft. 5 G is mij genoeg en ik will niet hoger of meer. De overstap naar 5g is al lastig omdat je dan juist versterkten / extenders moet hebben. Ook zijn de oudere wifi system niet altijd bekend met 5 g.
Wat nu
A graag twee van die Experia versterkers omdat men apparaten op de markt welke slijten.
B of als ik moet betalen omdat KPN graag super WiFi verkoopt. Dan neem appel expres routers welke het schijnbaar eeuwige doen.
Kan niet zo zijn dat we weer zenders krijgen die relatief snel te geest geven.