Skip to main content

Ik heb een experiabox v10a. Daar zaten 2 witte superwifi punten al aan gekoppeld. Sinds kort heb ik ook 2 zwarte superwifi 2.0 punten toegevoegd. Maar de v10a ziet ze niet als accespoints. 

Ik heb al: alles gereset naar fabrieksinstellingen, net zoals de v10a zelf. Ik heb deze superwifi2.0 rechtstreeks aangesloten op de v10a en de IPv6 uitgezet in de v10a. Maar nog steeds hetzelfde probleem.

Wie heeft de oplossing?

Hoi ​@K.H. Brink, welkom op onze community! Je kunt de zwarte superwifi punten net als de witte gebruiken.
Werken ze wel? Hoe branden de lampjes?

Waar komen die zwarte SuperWiFi's vandaan? Rechtstreeks nieuw bij KPN vandaan?

Ik heb de wifi punten overgenomen van een maatje. Voor installatie heb ik alles gereset naar fabrieksinstellingen. Lampjes branden paars. Ook de v10a gereset. 

Ze werken wel maar met hun eigen ssid en niet die van mijn thuisnetwerk. Dus ook ander wachtwoord…

Het zou moeten werken als die witte maar dat doen ze niet....

Ik heb de wifi punten overgenomen van een maatje.

Dan is de kans aanwezig dat ze geupdate zijn naar de nieuwe KPN firmware. Dat werkt niet samen met de Experiabox v10a. Want daar is nog geen KPN firmware voor. Die moet KPN nog ontwikkelingen. 

Goede dag, kan je naar het ip van de superwifi 2 gaan en dan krijg je een inlog scherm, daar kan je ook de software versie zien. Kan je dat doorgeven. Als die eruit zoals op de foto is dat het probleem.

Dan heeft sw2 soft@home software en werken ze niet meer samen.

Hoor graag van je.

Hoi ​@K.H. Brink, welkom op onze community! Ik zie al wel wat handige reacties staan. Kom je er een beetje uit zo?

Reageer