Skip to main content

Weet je? Soms ben je pissed off. Plotseling doet je internet het niet meer. Geen glasvezel. De hele smart woning. Niets werkt meer. En dan langer dan 24 uur wachten op een monteur van KPN. O ja thuiswerken zat er 1 dag niet in. Verplicht naar het werk. Ondanks hotspot geen mogelijkheid om in ye loggen netwerk. Vandaag was de monteur om het probleem te verhelpen. Kastje waar de glasvezel was defect. En snel verholpen. Maar hoe is de wifi? Ik zeg het werkt. Maar al snel was duidelijk dat het beter kon. Dus nu een duo pack super WiFi in mijn huis. Snelheid van bijna 200 mbs download. 2 mooie internet aansluitdoosjes in plaats van de oude coax.  Afstandbediening van tv was oud en daar werd een nieuwe voor geleverd. De switch die ik gebruikte voor mijn apperatuur was te licht en daar kwam een zwaardere voor.
Merkte wel eens dat de oude goed warm werd. 
Uiteraard was dit niet gratis maar deze monteur heeft passie in zijn werk. En gaat bij een tevreden klant weg. 
Dus van pissed off naar zeer tevreden in 24 uur. Top toch.

Mooi om dat ook eens te delen!


@Poembier Welkom op het forum! Bedankt voor het delen van jouw ervaring, dat is zeker leuk  en waardevol om eens te lezen! Weet je de naam van de monteur nog toevallig? Zou je mij die anders in een privébericht kunnen sturen? Dan zal ik jouw complimenten overbrengen aan de monteur 🙂 . 


Super gaaf dat je je fijne ervaring hier ook deelt. Fijn dat alles nu goed werkt.


Helaas naam van monteur onbekend. Hij was er met een leerling. En mijns inziens wel door KPN na te gaan. Kijken ze maar even in de agenda. 

Groet Gerard Martens 


@Poembier Ik heb niet rechtstreeks inzicht in de agenda van de monteurs dus ik kan niet in één oogopslag zien welke monteur er is gekoppeld aan een bepaalde afspraak maar ik zal mijn best doen om het te achterhalen! Kun je dan in jouw profiel jouw postcode en huisnummer zetten dan kan ik even opzoek. 


Hi @Poembier ik ben al jaren tevreden over de monteurs van KPN. Slechts eenmaal een mispeer in 50 jaar. Maar waarom ik dit schrijf; nog nooit zoveel miskleunen in een bericht gezien als in dat van jou, dat door zoveel KPN medewerkers van een like is voorzien. 

Ik hoop maar dat KPN hun monteurs in dienst houden door ze goed te belonen. 

😚


@Poembier Ik heb middels de bon de monteur kunnen achterhalen. Ik heb de complimenten overgebracht!


Wat top van je @Remco_  En superattent van je @Poembier om je positiviteit te delen. En hier de moeite voor genomen hebt 🤗