Weet je? Soms ben je pissed off. Plotseling doet je internet het niet meer. Geen glasvezel. De hele smart woning. Niets werkt meer. En dan langer dan 24 uur wachten op een monteur van KPN. O ja thuiswerken zat er 1 dag niet in. Verplicht naar het werk. Ondanks hotspot geen mogelijkheid om in ye loggen netwerk. Vandaag was de monteur om het probleem te verhelpen. Kastje waar de glasvezel was defect. En snel verholpen. Maar hoe is de wifi? Ik zeg het werkt. Maar al snel was duidelijk dat het beter kon. Dus nu een duo pack super WiFi in mijn huis. Snelheid van bijna 200 mbs download. 2 mooie internet aansluitdoosjes in plaats van de oude coax. Â Afstandbediening van tv was oud en daar werd een nieuwe voor geleverd. De switch die ik gebruikte voor mijn apperatuur was te licht en daar kwam een zwaardere voor.
Merkte wel eens dat de oude goed warm werd.Â
Uiteraard was dit niet gratis maar deze monteur heeft passie in zijn werk. En gaat bij een tevreden klant weg.Â
Dus van pissed off naar zeer tevreden in 24 uur. Top toch.
Mooi om dat ook eens te delen!
Super gaaf dat je je fijne ervaring hier ook deelt. Fijn dat alles nu goed werkt.
Helaas naam van monteur onbekend. Hij was er met een leerling. En mijns inziens wel door KPN na te gaan. Kijken ze maar even in de agenda.Â
Groet Gerard MartensÂ
Hi
Ik hoop maar dat KPN hun monteurs in dienst houden door ze goed te belonen.Â
Wat top van je
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.