Skip to main content

Goedemiddag,

 

Enige tijd geleden heb ik een nieuw modem gekregen en 2 super wifi punten aangeschaft voor vergroting bereik ivm draadloze tuin spots(LSC van Action).

Laatste tijd heb ik steeds dat mijn wifi uitvalt en ik naast m'n draadloze tuinspot moet staan met mobiele telefoon om te connecten in de app. Verbinding verbreekt steeds.

 

Kunnen jullie mij aub helpen om.dit probleem op te lossen?

 

Alvast bedankt.

Mvg Greta Rinsma

Hallo @LdyG en van harte welkom op het KPN Forum! Er wil hier vast wel met jou meegedacht worden 😊.

Welk modem heb je nu in gebruik? En heb je sinds je het nieuwe modem in gebruik hebt last van een wegvallende verbinding of daarvoor ook al?

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het probleem opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Ik ben momenteel op vakantie  volgende week zal ik een reactie sturen.


Goedendag het is het modem 10V

Ik heb steeds problemen met het wegvallen van verbinding en daardoor dus ook problemen met de wifipunten. Het is begonnen nadat m'n modem kapot is gegaan en ik deze ter vervanging heb gekregen.


Het modem V10 doet nu helemaal niks meer. Internet vindt mijn telefoon niet meer. Netwerk is niet meer te zien. Gelieve spoedig mij te helpen met deze kwestie.